menuordersearch
digipersia.com

پاور بیت مین 1800 وات 100% اورجینال Bitmain Antminer APW7 ,

موجود
پاور بیت مین 1800 وات 100% اورجینال Bitmain Antminer APW7
  پاور apw7
 پاور apw7
 پاور apw7
...
پاور بیت مین 1800 وات 100% اورجینال Bitmain Antminer APW7
(0)
(0)
APW7 - موجودی: 10
رنگ و مدل کالا
APW7
گارانتی کالا:
گارانتی 12 ماهه شرکت آنیت ویرا
تعداد
+
_
عدد
قیمت کالا
4,590,000 تومان
معرفی محصول

کمپانی بیت مین Bitmain یکی از معروف ترین برند های چینی است که در زمینه تولید دستگاه ماینر فعالیت می‌کند و توانسته محصولات متنوعی را روانه بازار کند. این شرکت با ارائه دستگاه های ماینر مدل Antminer بیشتر در بازار شناخته شود. یکی از محصولات این کمپانی، پاور APW7 بوده که با کیفیت بسیار بالایی عرضه شده است. پاور دستگاه ماینر به عنوان یکی از قطعات سخت افزاری دستگاه ماینر به شمار می‌رود و جزو قطعات مهم در این دستگاه ها به شمار می‌رود. وظیقه این پاور ماینر، تبدیل برق AC ورودی به برق DC خروجی و مناسب دستگاه است. در این فرایند ولتاژ ورودی کاهش و در عوض جریان افزایش داده میشود.

پاور دستگاه ماینر بیت مین Antminer APW7 1800W یکی از باکیفیت ترین پاورهای این شرکت است. همان طور که گفته شد پارو دستگاه ماینر جزو مهم ترین قطعات دستگاه ماینر به حساب می‌آید و می‌توان گفت دستگاه ماینر بدون آن عملا نمی‌تواند کار استخراج را انجام دهد. پاور های مختلفی در بازار وجود دارد که از توان مصرفی متفاوتی بهره می‌برند. این دستگاه همانند سایر وسیله های الکترونیکی نیازمند یک منبع تغذیه برای تامین برق مورد نیاز خود است. پاور ماینر مدل Antminer APW7 یک منبع تغذیه قابل استفاده در انواع دستگاه ماینینگ بیت مین بوده که با ابعادی برابر با 62*110*206 میلیمتر تولید شده و با وزنی معادل 2 کیلوگرم به بازار قطعات کامپیوتر عرضه گردیده است. ولتاژ ورودی این پاور در محدوده 110 تا 264 ولت AC با فرکانسی میان 47 تا 63 هرتز است. توان این محصول در ولتاژ 110 ولت و جریان خروجی 83.3 آمپر، برابر با 1000 وات بوده و این قدرت در ولتاژ 220 ولت و جریان خروجی 150 آمپر به 1800 وات خواهد رسید. از ویژگی های محافظتی Antminer APW7 می‌توان به مواردی مانند حفاظت از دستگاه در برابر اتصال کوتاه، بالا رفتن بیش از اندازه جریان برق و همچنین افزایش بیش از اندازه دما اشاره نمود.

قوانین فروشگاه کلیه ضوابط و قوانین فروشگاه دیجی پرشیا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورت هرگونه تغییر در ضوابط و قوانین فروشگاه متعاقبا تغییرات جدید در همین صفحه درج می‌گردد . پرسش‌های متداول برخی مواقع حین خرید از فروشگاه‌های اینترنتی سوالاتی برای مشتریان محترم بوجود می‌آید که در این بخش به برخی از آنها پاسخ داده می‌شود و در صورت وجود سوالات دیگر، لطفا و حتما با بخش پشتیبانی فروشگاه دیجی‌پرشیا مطرح نمایید. روند بازگرداندن کالا کلیه کالاهای موجود در فروشگاه دیجی‌پرشیا دارای قابلیت بازگرداندن طی بازه زمانی 7 روز هستند ولی برای بازگرداندن کالا به انبار فروشگاه قوانین و شرایطی وجود دارد که شما را دعوت به مطالعه آنها در بخش قوانین و مقررات می‌کنم. تاییدیه mfi کمپانی پرآوازه Apple برای محصولات خود صرفا به شرکت‌هایی اجازه ساخت لوازم جانبی خود را می‌دهد که تاییدیه mfi را دریافت کرده باشند. تاییدیه mfi یک علامت تجاریست که نشان‌دهنده تاییدیه اپل در مورد لوازم جانبی محصولات اپل است.